Hétköznapokon 8.00-16.00 között várjuk Önt üzletünkben.
Ügyfélszolgálatunk a 84/310-125 vagy a 30/9310-126 telefonszámokon érhető el.
Az általános kiszállítási idő minden termék esetében 1 és 4 nap közötti. Bizonyos termékekre, például a nemrég forgalomba került vagy különösen értékes tételekre előjegyzést is felvehetünk. Ilyes esetekben személyesen egyeztetünk a megrendelővel.
A megrendelt termékeket személyesen is átveheti üzletünkben a 8600 Siófok, Fő u. 47-53. cím alatt. Természetesen ilyenkor semmilyen szállítási díjat nem számolunk fel. A szállítási díjakat a lenti táblázatok tartalmazzák a fizetési mód szerint. Ha a vásárlás értéke meghaladja a 40.000,- forintot a szállítás díjmentes! Ez alól csak a papírtekercsek képeznek kivételt, amelyekre a 40.000.- Ft- os értékhatár nem vonatkozik!
(előre utalás, bankkártyás fizetés, PayPal fizetés)
0,1 - 1kg 1590,- Ft
1,1 - 2kg 1590,- Ft
2,1 - 3kg 1890,- Ft
3,1 - 5kg 1890,- Ft
4,1 - 5kg 1890,- Ft
5,1 - 10kg 2690,- Ft
10,1 - 15kg 3200,- Ft
15,1 - 20kg 3500,- Ft
20,1 - 25kg 3900,- Ft
25,1 - 30kg 5210,- Ft
30,1 - 35kg 6900,- Ft
35,1 - 40kg 6900,- Ft
0,1 - 1kg 2450,- Ft
1,1 - 2kg 2450,- Ft
2,1 - 3kg 3165,- Ft
3,1 - 4kg 3165,- Ft
4,1 - 5kg 3165,- Ft
5,1 - 10kg 3555,- Ft
10,1 - 15kg 4025,- Ft
15,1 - 20kg 4380,- Ft
20,1 - 25kg 4765,- Ft
25,1 - 30kg 6350,- Ft
30,1 - 35kg 7990,- Ft
35,1 - 40kg 7990,- Ft
Üzletünkben fizethet készpénzzel, bankkártyával vagy utánvéttel. A bankkártyás vásárlás biztonságát a Barion szervereit védő Comodo 2048 bites TLS titkosítása biztosítja. A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.
A megrendelt termékeket kifizetheti előre utalással is, ám ehhez előzetes egyeztetésre van szükség. Ha előre utalással fizetne, kérjük, jelezze szándékát e-mailben, kollégánk pedig minden szükséges információval ellátja Önt. Az előre utalás elfogadásához kiállított előlegszámlára van szükség.
A webáruház termékei között szabadon válogathat, megtalálja itt az egyes termékek pontos paramétereit, leírásait. Mikor kiválasztotta azokat a termékeket, amelyeket szeretne megvásárolni, a termékek mellett elhelyezkedő „Kosárba rakom” gombra klikkelve virtuális bevásárlókosarába helyezheti őket. A jobb felső sarokban egy kosár ikont talál. Ez alatt láthatja, hogy éppen mi van a kosarában. Bármikor szabadon megváltoztathatja kosara tartalmát, újabb termékeket helyezhet be, vagy meglévőket távolíthat el. A termékek kosárba helyezése még nem jelent megrendelést.
Amennyiben nem kíván több terméket a kosárba rakni, a már említett ikonra kattintva megtekintheti a kosár tartalmát, illetve a benne található termékek végösszegét. Ha az „Ugrás a bevásárlókosárhoz” feliratra kattint, megkezdheti a rendelés véglegesítését. Ez több lépésből áll, amelyeket egyenként mutatunk be.
1. lépés
Mikor az
„Ugrás a bevásárlókosárhoz” gombra klikkel, a képernyő közepén újból
megtekintheti a kosár tartalmát. Pontos adatokat kap arról, hogy milyen
termékek szerepelnek a kosárban, ezek mennyiségét, egységárát és a teljes
fizetendő összeget is látni fogja. Még ekkor is lehetősége van változtatni a
kosárban található termékeken, a kiválasztott termékek darabszámát is
módosíthatja. A felületen talál egy négyzetet, amelyben a rendszer feltünteti a
pontos darabszámot. Ide kattintva megadhatja a megvásárolni kívánt mennyiséget.
Mikor ezzel megvan, a darabszám ablak melletti zöld, kör alakú gombra kattintva
frissítheti a kosár tartalmát. Ezután már a megadott darabszámmal szerepelnek
majd a termékek a kosárban.
2. lépés
A kosár tartalmának véglegesítése után kattintson a „Pénztár” gombra!
Amennyiben még nem jelentkezett be felhasználónevével és jelszavával, esetleg még nem regisztrált, ekkor a Bejelentkezés/Regisztráció panel jelenik meg Ön előtt. A regisztrációs űrlapon megadhatja a vásárláshoz szükséges adatokat, majd a „Mehet” gombra klikkelve regisztrálhat. Ha már van regisztrációja, elég felhasználónevét és a korábban emailben kiküldött jelszavát megadnia a vásárlás folytatásához.
A rendelés leadásához a regisztráció és a bejelentkezés is elengedhetetlen. Ha már bejelentkezett a „Pénztár” gombra kattintás előtt, ez a lépés kimarad, Ön azonnal a következő panelre kerül.3. lépés
Most választhatja ki az átvétel módját. Választhat a „Bolti átvétel” és a „Házhozszállítás” között. Ehhez az Önnek ideális mód melletti körre kell klikkelnie. Az alapértelmezett választás a bolti átvétel. A házhozszállítást választva legördül egy felület, amelyen a szállítási címet és időpontot – napra, sőt napszakra pontosan – adhatja meg.
4.lépés
Az
átvételi mód kiválasztását követően a „Tovább a kasszához” gombra kattintva
juthat el a következő lépéshez. Itt egy űrlapot fog látni, amelyen a számlázási
adatokat kell megadnia. A „Mehet” gombbal véglegesítheti az adatokat.
5.lépés
A
szállítási és számlázási adatok megadása után már csak az Önnek legkényelmesebb
fizetési módot kell megadnia. Ez hasonlóan történik, mint a szállítási mód
kiválasztása. Dönthet úgy, hogy bankkártyával fizet. Ebben az esetben – a 6.
lépésben, egyszerre a rendelés leadásával – a szerződött Barion Payment Zrt. online
bankkártyás fizetési oldalára kerül. Itt a bankkártya adatainak megadásával és
az oldalon feltüntetett instrukciók betartásával fizethet.
6.lépés
Utolsó lépésként a „Rendelés leadása” gombra kell kattintania. Ezzel befejeződik a vásárlás. Ha az előző lépésben a bankkártyás fizetés lehetőségét választotta, most egy internetes felületen keresztül elindíthatja a tranzakciót.
FONTOS!
Mielőtt a „Rendelés leadása” gombra kattintana, bármelyik korábbi lépéshez visszatérhet, és aztán onnan folytathatja a vásárlást. Vagyis rendelése előtt bármikor módosíthat kosara tartalmán, új szállítási és fizetési módot választhat, illetve a szállítási és számlázási adatokat is megváltoztathatja. Amennyiben már leadta rendelését, nincs további lehetősége a módosításra vagy a megrendelés visszavonására.
Visszaigazolás
A webshopon keresztül leadott rendelés szerződési ajánlatnak minősül, így ajánlati kötöttséggel jár. Ez azt jelenti, hogy Ön egészen addig kötve van az ajánlathoz, amíg a webáruház nem küld emailt az Ön által megadott címre, amelyben kifejezetten elfogadja a megrendelést. Ennek a visszaigazolásnak a megrendelés leadásától számított 1 munkanapon belül meg kell érkeznie, eddig áll fenn az ajánlati kötöttség. Amennyiben ez megtörtént, a szerződés létrejöttével kötelesek vagyunk leszállítani/átadni a kért termékeket, Önnek pedig – ha a vételárat nem bankkártyával, interneten keresztül fizette ki – fizetési kötelezettsége keletkezik. Amennyiben a megrendelés leadásakor a bankkártyás fizetési módot választotta, és a teljes vételárat átutalta társaságunk számlájára, az összeget az ajánlati kötöttség fennállása alatt nem követelheti vissza.
Rendszerünk minden megrendelésről automatikus elektronikus visszaigazolást küld, amely tartalmazza a megrendelés tárgyát, azonosítószámát, illetve a megrendelés megérkezéséről szóló értesítést. Az automatikus üzenet kizárólag a megrendelés megérkezését jelzi, nem az elfogadását. Az automatikus visszaigazolás megérkezésével még nem jön létre szerződés a megrendelő és a webshop üzemeltetője között. A megrendelés elfogadásáról külön emailt fog kapni, ennek megérkezésével köttetik meg a szerződés.
A rendelésről létrejött szerződés nyelve a magyar. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.
Megrendelő a kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül elállhat a szerződéstől, abban az esetben, ha természetes személyt, (jogi személyek esetén nincs törvényes lehetőség az elállásra) aki üzleten kívül, például az interneten saját célra vásárolt (kivételt képez a személyes átvétel). Az elállási jog érvényesítéséhez indoklásra nincs szükség. Fontos azonban megjegyezni, hogy a termékek csak kipróbálás erejéig lehet használni, ellenkező esetben a használatból eredő értékcsökkenést levonhatjuk a visszatérítendő összegből.
Az elállás feltételeiről a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik.
Ha írásban áll el a megrendeléstől, az elállás érvényesítettnek tekinthető, amennyiben a megrendelő a nyilatkozatot a határidő lejártát megelőzően elküldi. Ebben az esetben a webáruház üzemeltetője köteles a kifizetett összeget haladéktalanul, legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszafizetni. A megrendelt termékek visszaszolgáltatásának költségeit a megrendelőnek kell állnia, egyéb költséget nem kell megfizetnie. Ha termékben nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag bármilyen kár keletkezett, annak megtérítését a webáruház üzemeltetője követelheti.
A joggal való visszaélés tilalma vonatkozik az elállásra is. Vagyis a fogyasztó csak akkor élhet elállási jogával, amennyiben a megvásárolt termékeket hiánytalanul, eredeti csomagolásban, visszajuttatja az eladónak. A vételár teljes egészében akkor fizethető vissza, ha a fogyasztó minden megrendelt és átvett terméket eredeti csomagolásban, hiánytalanul visszaszolgáltat.
Az elállási jog nem gyakorolható, ha a termék hibája a nem rendeltetésszerű használatra, a kezelési és használati útmutatóban foglaltok figyelmen kívül hagyására, a termék megrongálására, a nem a termékhez tartozó szoftver hibájára, illetve a termékre káros működésére vezethető vissza.
Az általunk értékesített termékekre 1, 2 vagy 3 éves, sőt egyes esetekben élettartam garancia vonatkozik. Minden termékünk hivatalos, teljesen legális forrásból származik. Minden termék- és árkategóriában csakis minőségi cikkeket talál. A garanciához kapcsolódó ügyintézést igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt az Önnek legkényelmesebb módon lebonyolítani. Garanciaigényét, kérjük, a visszaszállítást megelőzően jelezze telefonon vagy a garancia@finommechanika.hu címre küldött emailben. Az ügyintézésről idejében értesítjük az Ön számára leginkább megfelelő módon.
A szoftveres meghibásodásokért nem tudunk garanciát vállalni. Az ilyen jellegű problémák bevizsgálásáért díjat számolunk fel. Ugyancsak bevizsgálási díjat számolunk fel abban az esetben, ha kiderül, hogy a termék mégsem hibás, és megfelelően működik. Ha nem teljesen biztos abban, hogy a probléma a termék miatt lépett fel, egyeztessen munkatársunkkal a hibásnak vélt termék visszaszállítása előtt.
A bevizsgálási díj mértéke 3500 forint + ÁFA.