Finommechanika
Másolás-, Kassza-, Iroda-, Számítástechnika Siófok




Mottónk:
Elnyerni és megtartani Ügyfeleink, partnereink megelégedettségét!

A kassza-, iroda-, másolás- és számítástechnikai eszközök forgalmazása és az ezen a téren nyújtott szolgáltatás alapjának a minőséget tekintjük. Napi munkánk során mindig ezt tartjuk szem előtt. Minőségpolitikánk sarokköve a folyamatos fejlesztés, a minél magasabb színvonalú szolgáltatásra törekvés. Ez jellemzi cégünk összes munkafolyamatát.

Újabb és újabb kihívásokkal kell szembenéznünk ahhoz, hogy maradéktalanul kielégíthessük partnereink igényeit. Minden percben ügyfeleink megelégedéséért dolgozunk. Hiszünk abban, hogy ez az elégedettség egy hosszú távú, kölcsönösen előnyös együttműködés alapja lehet.




Csapatunk


Csikós Gábor

Ügyvezető
csikos.gabor@finommechanika.hu
+36 30 9310 126

+36 84 310 125

Bévárdi András

Pénztárgép technikus, műszerész
bevardi.andras@finommechanika.hu
+36 30 9310 126

+36 84 310 125

Urbán Anna

Adminisztrátor
urban.anna@finommechanika.hu
+36 30 9310 126

+36 84 310 125



Történetünk


A FINOMMECHANIKA Kft. elődje a Somogy Megyei Műszeripari Szövetkezet, amelyet 1951-ben alapítottak.  Cégünk 1989-ben vált ki a szövetkezetből, azóta üzemel jelenlegi formájában. Főként másolás-, iroda- és számítástechnikai termékek, pénztárgépek, valamint egyéb kasszatechnikai eszközök kereskedelmével és szervizelésével foglalkozunk. Szolgáltatási körünk 1951 óta rengeteget változott. Kezdetben főként finommechanikai javításokat végeztünk mechanikus írógépeken és számológépeken. Az évek során fokozatosan tértünk át az elektronikai és elektromos berendezések, például fénymásolók és pénztárgépek szervizelésére, valamint forgalmazására. 1999-ben szereztük meg a RICOH márka irodatechnikai eszközeinek szerződéses partnere címet, öt évvel később pedig márkakereskedővé váltunk. Már több mint tíz éve bővítettük szolgáltatásaink körét számítástechnikai berendezések javításával és forgalmazásával.

Ma már külön üzletágunk szerveződött a számítástechnika köré. Az ezredforduló óta irodatechnikai piacvezetővé váltunk Siófokon és környékén, illetve a Somogy megyei régióban. Kasszatechnikai ágazatunk Somogy, Tolna, Fejér és Veszprém megyékben végzi tevékenységét. Mintegy 450 irodatechnikai berendezéssel vagyunk napi kapcsolatban, hozzávetőleg 700 kasszatechnikai szerződésünk él, és 3500 pénztárgép szervizfeladatait látjuk el. 2004-ben megnyertük a Siófok Polgármesteri Hivatala által számítás- és irodatechnikai eszközökre és kellékekre kiírt közbeszerzési pályázatot, aminek értelmében a város 21 intézményének – óvodáknak, iskoláknak, könyvtáraknak – egyedüli beszállítójává váltunk. 2002-től fókuszálunk a somogyi régió közigazgatási intézményeire, aminek eredményeképp közel 20 polgármesteri hivatallal és önkormányzattal állunk kapcsolatban. Pillanatnyilag 11 főt foglalkoztatunk.




Céljaink


Ügyfélközpontúság

Tevékenységünk középpontjában ügyfeleink állnak. Igényeik magas szintű, folyamatos kielégítését tűztük ki célul, hogy elnyerjük megelégedettségüket.

Pontosság, Minőség

Mindenesetben tartjuk magunkat a szerződéseinkben, megállapodásainkban rögzített feltételekhez, az azokban foglaltaknak a törvényi előírások betartásával a meghatározott időben és minőségben eleget teszünk. Ennek érdekében a minőségre nagy hangsúlyt fektetve szervezzük és működtetjük rendelkezésre álló tárgyi és anyagi eszközeinket, személyi állományunkat.

Hosszú távú együttműködés

Célul tűztük ki, hogy olyan együttműködési kapcsolatot alakítsunk ki ügyfeleinkkel, amely hosszú távon is előnyös mindkét fél számára.

Fejlődés

Folyamatos fejlődésre törekszünk mind a megvalósításban, mind a technológiai, műszaki, valamint ügyfélszolgálati feladatok ellátása terén. Csapatunk kialakításakor és fejlesztésekor is szem előtt tartjuk szigorú minőségpolitikánkat.

Új célok, fejlesztés

Összes munkafolyamatunkat szabályozzuk, illetve ellenőrizzük és értékeljük, hogy megelőzzük az esetleges hibákat. A kapott adatok alapján új célokat és lehetséges fejlesztési irányokat határozunk meg. A legapróbb munkafázis is kereskedelmi és szolgáltatási tevékenységünk magas színvonalát szolgálja.

Eszközeink

  • A minőségi célok elérése érdekében a kereskedelem és szolgáltatás folyamatait az ISO 9001:2000. szabványos minőségirányítási rendszerbe foglaljuk. Kialakítjuk, működtetjük és továbbfejlesztjük a minőségirányítási rendszer személyi, tárgyi és módszertani feltételeit,  melynek biztosítéka egy független fél általi tanúsítás.
  • Támogatjuk és megköveteljük a korszerű szakmai ismeretek elsajátítását és alkalmazását. Rendszeres szakmai és minőségügyi képzéssel, oktatással biztosítjuk a munkatársak felkészültségét és önképzését.
  • Elkötelezetten végzett minőségi munkával hozzájárulunk a Kft. alapvető céljainak eléréséhez.

A Finommechanika Kft. minden dolgozója ismeri a cég minőségpolitikáját, így az MSZ EN ISO 9001:2001 minőségirányítási rendszer szellemében végzi a munkáját.

Szaktanácsadás

Kérdése van egy adott termékkel kapcsolatban vagy bizonytalan a pénztárgép használatában? Bármilyen kérdéssel is fordul hozzánk, biztos lehet abban, hogy kielégítő válasszal fogunk szolgálni. Hívjon minket nyitva tartásunk alatt, és kollégáink teljes körű szaktanácsadással állnak rendelkezésére!

Házhozszállítás

40.000 Ft-os vásárlás felett ingyenesen és a lehető leggyorsabban juttatjuk el Önnek megrendelését! A termékek átlagos kiszállítási ideje 1 és 4 nap között alakul. Bizonyos esetekben – például nemrég piacra került vagy különösen nagy értékű termékekre – előjegyzést is felveszünk.

Szervíz

Ha meghibásodott pénztárgépe vagy blokknyomtatója illetve egyéb más eszköze forduljon hozzánk bizalommal és szakértő kollégáink rövid határidővel megjavítják azt! Egyes pénztárgépekre akár 3 év garanciát is vállalunk.
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Barion.com